Sömnen ....

..infinner sig inte . Jag somnar långt efter mannen , han sover lugnt och jag ligger vaken och stirrar i taket och gör bokslut över mitt liv eller snarare över mig , Det är oerhört nedslående . Jag somnar och vaknar flera gånger under natten av att jag drömmer fasansfulla mardrömmar. Total ogala . Om detta är livet så frukta fan ej döden. 

Ska tvinga mig ut , går knappast utanför dörren om jag inte är tvingad. Jag är verkligen spännande. Är numera så nedtonad så det liknar ingenting. Astrist faktiskt , 

Kommentarer
Postat av: mallis in real life

Känner igen mig. Januari kan nog vara den tristaste månaden på hela året. Jag känner mig mest deppig och utanför min kropp på nåt sätt, det känns jättekonstigt.



Hoppas på bättring.



Kram

2009-01-13 @ 21:15:22
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Tania

Mallis

Ja, Januari är en hemsk månad !! Egentligen så börjar det inte att bli ok förräns i April för då är det vååår!

Kram

2009-01-15 @ 09:57:24
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0