Fan!

Nästa söndag så åker min yngste upp till BODEN! Han ska göra lumpen. Min roliga snälla son . Tänk om det är något befäl som är dum mot honom??? Då åker jag dit och sparkar honom mellan benen och river öronen av honom. Jag ha en  sån  en jävla separationsångest . Jag har blivit smått hånad för att jag skriver så mycket om mina barn. Av en människa ( jag tvivlar på ett det är en Homo sapiens faktiskt ) som jag alltid sagt snälla saker till .Jajajaja..alla hanterar vi våra ålderskriser olika.  Det är väl synd om honom egentligen

Fan vad fort det gick för barnen att bli vuxna .

Kommentarer
Postat av: Mimmi

MIn son övergav Boden efter ett besök där...så det blev Kungsängen....!!

Men nu bor han norröver hela vintersäsongen.....och jag har med seperationsångest

2009-01-02 @ 19:35:20
Postat av: Tigerlilja

Det är jobbigt och oväntat det där! Men då kan du åka på Regementets dag i Boden. Klen tröst.

Äldste här klarade sig fint, fast när dom fick traska runt i skogen och leva på hundkexrötter i flera dar var mor bekymrad. Och i höst är det dags för min yngste.

2009-01-02 @ 20:06:10
URL: http://tigerliljan.wordpress.com
Postat av: Caroline

Vad roligt! Gör gärna det.



Kramar

/C

2009-01-02 @ 21:06:38
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Anna

Då är vi två ;) jag har sagt att min grabb får inte flytta hemifrån förrän vid 45 :)

Det går bra..annars tar vi en hyrbil på Q8 & åker på turne till Boden kavlaruppärmarna

Kram...

2009-01-02 @ 21:32:11
Postat av: Ela

Oj, Boden...Kommer bli kyligt i vinter. Ryser när jag tänker på det.

Men det e härligt nått år efteråt när man inser vad man klarade av egentligen.



Han klarar sig fint.

Kunde jag så kan din son. Han har ju dina kämpargener gumman.



Puss o kram.

2009-01-03 @ 00:10:37
URL: http://mayhembitch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0