Usch..

..jag mår verkligen inte bra. Är ledsen och får hela tiden  behärska mig för att inte börja gråta . Jag känner mig utfryst , är helt plötsligt inte värd att anförtro saker till och inte ids jag fråga för ännu en gång bli avsnäst. Jag skuldbelägger mig själv . att det är mitt fel att jag inte längre får veta saker. 

Inte kan jag sova , orkar knappt ta mig ur sängen och måste tvinga mig till att orka med det dagliga. Försöker med allt , äta bra mat, läsa , bada skumbad , gå långa promenader mm . Jag kan ligga och glo i väggen i flera timmar. Daniel är den enda som ser det eftersom han är hemma på dagarna och han försöker pigga upp mig med roliga artiklar i tidningen mm. Jag flinar upp mig när människor ser men snart orkar jag inte ens det längre. Jag minns inte var jag har lagt saker , ringer efter mobilen flera gånger i veckan. Nu så hittar jag tex inte mina svarta jeans !! Det är som en centrifug i skallen just nu .


 Att jobba natt är skönt för då slipper jag umgås med människor men egentligen borde jag ha ett annat arbete för när jag väl är bland människor så är det ju trevligt. Men det är transportsträckan till det dagliga som är så lång . Och tung. 

Kommentarer
Postat av: Tigerlilja

klappar försiktigt och nynnar lite stillsamt. Kram.

2008-09-30 @ 21:35:10
URL: http://tigerliljan.wordpress.com
Postat av: Tania

Tigerlilja

Tack raring!

2008-10-03 @ 14:21:33
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0