Egotänkande

Jag är så ego och eftersom jag är så jävla trött på att inte få tycka och tänka utan att omgivningen stör sig så bytte jag blogg dårå..
Barnens kusin Johan och hans fästmö Kelly som då bor i London arbetade hos Lehman Brothers så står de båda två utan arbete och är inte säkra på att ens få ut sina löner . Min första tanke var "Va, blir det inget Somerset nu?? " Jepp. hur ego som helst. 

Självklart så beklagar jag dem båda två och hoppas att de får nya arbeten och lika välbetalda som de tidigare l 
Jag mår inte bra alls. Har ont , fryser är trött och är sorgsen och är dessutom så trött på att sparka mig själv i baken hela dagarna .

Dessutom så är jag pank och trist , min yngste son revolterar sv alla krafter , fast å andra sidan så revolterar jag hela tiden. Jag behöver nya skor* choklad** och en välfylld plånbok ***

Sådetså. 

* Svindyra, högklackade och onödiga
** Glöm det 
*** Ja, eller hur ? 

Kommentarer
Postat av: Malle

Stor kram och gött att du bloggar fritt!!!!

2008-09-18 @ 08:15:04
URL: http://metallmalin.blogg.se/
Postat av: TaniaTania

Malle

Tack sötis ! Kram

2008-09-18 @ 08:32:23
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0