Sakta så....

..börjar det ljusna lite , Inte bara ute utan även i min egna bubbla. Bestämde mig i går för att i alla fall försöka komma tillbaka igen , skickade SMS till Pridesussie som bjöd hem mig till henne så vi drack the, pratade allvar och skrattade mycket . En fin eftermiddag.Tack Sussie!

Hemma så stod D och förberedde middagen. Efter maten ( vi äter seeeent ) tittade mannen på kunskapskanalen och jag läste färdigt en av mina julklappsböcker som jag hade bestämt mig för att hata  Min grönögde vän gav den till mig då han tycker att jag är så neggo och ältar för mycket . Vilket stämmer . Så "Att välja glädje " visade sig vara rätt bok för mig just nu 
U tog hand om disken och vi släkte halv tolv och jag låg vaken till halv fyra. Det är skoj nästan jämt. Jag blir klimatvarm * sen fryser jag, drömmer njävulska mardrömmar . Hejochå. 

Var dum och tog en fjärdedels ciabatta till frukost och den ligger nu som en sten i magen . Jag ska INTE äta mackor . Min mage mår fan av det . Knäckebröd funkar men inte vitt brööö . Att jag inte lär mig . 

Funderade lite på hur jag funkar. Skäll på mig , kalla mig för elaka saker och jag sätter upp en mur lika tjock som Minas Triths** murar. Jag blir så ledsen men är behärskad . Men säg något snällt till mig och jag tjuter som en galning . När jag låg på sjukhus för 15 månader sedan så grät jag floder dagligen för att alla var så rara. Knepig brutta.

Nu så blir det stan och kaffa med Tennis och leta present till svägerskan C ,

Ha en fin dag allihopa !
*klimateriehelvetet
** Sagan om Konungens återkomst dårå.

Kommentarer
Postat av: Mimmi



solen skiner idag....så jag hoppas det passar frun :-) näe menar inget elakt med det snarare tvärtom för ibland så vill man inte solen skall skina...

hoppas verkligen du känner dig bättre idag....

2009-01-14 @ 14:10:14
URL: http://mymim.blogg.se/
Postat av: Tania

Mimmi

Ja, det var skönt med sol och den lyser i dag med!

2009-01-15 @ 09:57:57
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0