Nyårsaftonens bästa kommentar

.....kom från min systerdotters  M :s mun . När lillebror berättade för henne att man minsann inte bara kunde åka  runt bland miljonärshusen i LA * hursomhelst så svarade hon-Vad då åka runt? Jag tänker bo där! Det är fasters prinsessa det !

Svägerskan C brukar säga att M och jag är så lika . Fåfänga och oerhört tetralistiska . Sämre sidor kan man ha. 

Jag tar tillbaka allt elakt som jag sagt om C . Hon berättade om sin uppväxt för oss  Hon berättade , drack öl och försökte vara skojfrisk. Hon har haft ett rent helvete . Och är så genomsnäll hela tiden . Påminner om SANDRA . Vilka hjätinnor! Man behöver inte vara elak bara för att uppväxten har varit tuff. Sådetså. Jag är elak utan tuff uppväxt .Inte svårt alls. 

* Lillebror med familj ska dit i vår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0