Teater

Vi var på teater i lördags . Moi, mannen, Bodil och hennes dotter Linnea . Pjäsen hette "Små äktenskapliga brott " och Reine Brynolfsson och Lil Terselius var med. Klart sevärd , smårolig men mest tragisk . Passar in tycker jag. Damen som satte brevid mig dundrade in och lyckades nästan krossa mina tår och jag har inga båtar utan nätta 37:or*. Innan pjäsen så stod hon och och ropade käcka kommentarer till sina väninnor. Under hela pjäsen så satt hon och gapskrattade . Reine tittade förskräckt ut i publikhavet . Dessutom så kastade hon sig fram och tillbaka så hela bänkraden böljade. Jag ville döda. 

*Jag avskyr fötter , stora fötter och breda fötter som klampar fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0