Sorg i hjärtat...

....Och oro i själen har jag. Mina klämkäcka inlägg till trots . äldste sonen fick ju spel i onsdags och det var bara han som egentligen tog illa vid sig . Hela tiden efter det så har han nästan bett om ursäkt för att han finns . Han gär framåtböjd och pratar tyst och är ledsen. Jag vill ta min långa vackra olyckliga son i famnen och säga att det är ok att bli arg. Ja, jag gör det minus att ta honom i knät så klart. 


Hans bror hade fest ihop med sin bästa vän , de hyrde lokal och bjöd in sina vänner. D satt hemma ensam och spelade WoW. Jag är så ledsen över att min son är ledsen. Om jag är så ledsen att det svider i bröstet ..vad är då inte han ???

Kommentarer
Postat av: Danijela

Nej men jag hade turen av dom två på ridskolan som får motionera varsin häst tre gånger i veckan, det blev jag! Är superglad :) Får ju det gratis också. Hih!

2008-09-22 @ 15:23:09
URL: http://bigshots.blogg.se/
Postat av: Anna

Som mamma kan man vända ut&in på sig själv..bara du finns där NÄR han vill..

(kram)

2008-09-22 @ 15:42:06
Postat av: Mimmi

Det käns verkligen djupt i själen när ens barn inte mår bra hur stora de än är!



Och jag förstår verkligen dig för när det gäller din son så är det inte bara smådepp då och då.....du skulle verkligen behöva hjälp för att hjälpa och jag hoppas att du får det! Kram

2008-09-22 @ 16:57:05
URL: http://mymim.blogg.se/
Postat av: Pyret

Det gör ont i mitt mammahjärta när jag läser. Förstår så väl var du känner.



Kram!

2008-09-22 @ 18:08:25
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Annelie

Även mitt hjärta blöder för din son ibland min vän. Så ung och så olycklig...



kramar om hårt

2008-09-22 @ 23:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0