Nattjobb och nojjor

Även i feta tanter så finns det en glamourprinsessa och vill ut och så även med mig . Jag startar upp på nytt och det blir mycket smink, skor , kläder och inte helt igenon politiskt korrekta åsikter . Nästan inga av mina IRL vänner får den här adressen eftersom vad jag än skirver så tror mina vänner att jag menar dem. Orka liksom

Arbetade natten med the dreamream vilka består av föritom mig dårå så Mackan, Nina eller Lillian . De har liksom hajjat grejjen med att jobba natt dvs manär vaken och bäddar inte ner sig och sover i flera timmar .

Yngsten har ju börjat att arbeta och ska då börja betala hemma inga jättesummor men tillräckligt för att vi ska ha en dräglig tillvaro ekonomiskt sätt . Jag borde få skaffa mig ett par Louboutin skor . Beacuse i worth it och för att de är så vackra med sina röda suk´lor. Länk kommer så småningom

Ska åka in till staden och kaffa med Honken i rekordfart. Min älskade gaykompis. Min tvillingsjäl och bästa vän . Ska bara vakna till och skotta fram köket och smin amig . Köp aldrig Rimmels extend mascara . Helt värdelös .

Kommentarer
Postat av: Ninde

Hurra! Du är efterlängtad! Och jag kör helst på permanentfärgade fransar. Kompletterar bara med mascara i nödfall..;)

Postat av: Malle

Dream team, va härligt det lät, ett radargäng som vi i Gbg säger ;) Kram

2008-09-05 @ 07:57:42
URL: http://metallmalin.blogg.se/
Postat av: Tania

Tack raring!! Jag har glasögon så jag måste måla ögonen ananrs så ser ut som en bedrövad gris,

Malle

Ja, vi har så skoj ihop !

Kram

2008-09-05 @ 10:38:09
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0