Matintresserade barn

Är en bra motivation. Äldste sonen efterlyste pannbiff  utan lök. Men yngsten och jag ville ha lök så jag mjukstekte en stor lök till oss. Mjöliga goda potatisar till. Mannen kom hem precis när jag skulle gå till nattjobbet , väl utanför porten på jobbet så upptäckte jag att nycklarna till jobbet var hemma så en son rusade till mig med nyckeln. Kaos på jobbet .Jag avskyr slarv!! Dagpersonalen sitter och väntar ut mig * och när jag kommer till avdelningen så får jag gå runt och stänga fönster i iskalla rum. Hur tänker man då ?? Jag blir galen. Mina krafter är minimala och jag kämpar för att hålla näsan ovan vattenytan .

Pratade med världens bästa T som sa att sådana vänner som inte ens vill anförto den minsta detalj inte är vänner värda namnet . Helt rätt så jag fokuserar på de som är värda namnet . En hel del om jag ska vara ärlig .

En lång natt väntar mig och jag är så trött!!


Kommentarer
Postat av: Pyret

Skickar stora varma kramar till dig!!!



ps. Jag är sjukligt avundsjuk på att du har sett Bowie live i London. Orkar knappt tänka tanken.

2008-10-01 @ 10:29:25
URL: http://litenpyret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0