Jag har TV frossat ...

........och då ännu en gång tittat mig igenom boxen Kalla fötter och gråtit när Rachel dog och begravdes . Tänk om ingen gråter på min begravning om jag typ skulle dö på torsdag kl sexton? Ja, förutom mamma , Uffe , barnen och mina syskon. Värsta pinsamt för de mina . Man borde kunna hyra ett gäng grekiska eller ryska gråterskor då i mitt fall . Små ryska gummor i hucklen som vrider händerna och säger "Vosje moj vosje moj " jag tror på affärsiden . Sådetså .

Tittade på TV 2 och deras program singelmammor som handlar om tre snygga singelmammor i Stocholms innerstad . Och det retar upp oerhört många att de inte är nedtjippade 40 plus från Brandbergen . Tackochlov säger jag  . Jag gillar supersnygga Joni som flyttar med hjälp av NK Kassar så ytlig är jag i min egen blogg. 

Nu ska jag äntligen gå och lägga mig efter att ha kämpat hela dagen med att hålla mig vaken .

* Ryskt ogg .Eller egentligen så betyder det typ käre gud 



Kommentarer
Postat av: Harmonica Man

Fan va lycklig jag hade varit om jag kunde få vara så trött att jag ville lägga mig och sova.

2008-09-09 @ 00:53:15
URL: http://jagvetnihoppas.blogspot.com/
Postat av: Malle

ja Gu´ va den serien var bra när den gick på TV, både jag o min man gillade den och följde noga.....och JA det var ju skit och pannkaka att hon dog, hela serien föll.

2008-09-09 @ 07:29:10
URL: http://metallmalin.blogg.se/
Postat av: Tania

Micke

Ja, fast jag vill inte vara så häär trött.

Malle

Ja, visst är den bra! Jag älskar allihopa i den .



Garbo

Jag med . Han är supersöt.

2008-09-09 @ 10:57:44
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0