Jag är lite smått kär i Martin Emptenäs


 Jag vill att han är min storebror som tar med mig ut i skogen * och förklarar allt på ett trevligt sått och så denna hängivenhet .Vare sig det gäller små skalbaggar eller ugglor .  Så Martin om du vill ha en småfet förvirrad ilsken syrra så hör av dig !!

Elias fyller nitton och ville ha pizza till lunch och är det något som jag inte kan göra så är det just pizza. De blir så fula att jag klarar bara inte av att äta dem. Så sönerna fick pizza och mannen och jag åt sushi som jag då heller inte kan göra . Nina S började förklara hur man ska göra dem själv och jag kände med en gång min begränsning .Skulle bli vansinnig och kasta kladdigt ris på väggarna . Inget milt japanska tänkande här inte . 

Jag är trött som en gnu trots promenerande och nyttigt krubb. Deppande tar på krafterna . 

* Ja, jag gillar att gå i skogen .Har köpt  rosa stövlar med hjärtan stövlar med rosa foder !!

Kommentarer
Postat av: Mimmi



Stövlarna kommer göra susen för dig....och du ta på dig stövlarna inomhus och sitt o vifta på fötterna ....då går det inte att vara deppig.



Du idag må är det fullmåne 11.13 här i sthlms trakten..kanske det påverkar ditt humör!



Kram

2008-09-15 @ 08:35:31
URL: http://mymim.blogg.se/
Postat av: Ela

Men rosa fina stövlar piggar väl upp?

Jag gillar rosa. Blir lite gladare av det.



Ha en fin dag!

Puss o kram.

2008-09-15 @ 08:56:35
URL: http://mayhembitch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0