Här är de....

Loubotutin skorna. Sextusen pix om någon känner sig manad . Dårå .

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå där? Nu hitta jag ;)

Exakt likadana skor såg jag häromdan, här på parkeringen..en tjej klev ur bilen & hela undersidan lös upp hela parkeringen :)

Det enda jag tänkte på va hur 17 hon kunde köra bil med så höga klackar..

Kraaaaaam...

2008-09-05 @ 11:15:08
Postat av: Marianne

Snyggt på dom som kan gå i såna skor. Själv skulle jag nog se ut som jag gjort på mig.

2008-09-08 @ 17:43:33
URL: http://marianneekwall.blogg.se/
Postat av: Annelie

Skitsnygga om än totalt omöjliga att gå i. Men vem betalar 6000 pix för ett par skor, även om man har råd? Har MYCKET svårt att se att jag skulle göra det...hmm...



Kram a

2008-09-15 @ 13:50:38
Postat av: Tania

Anna

Ja, visst är de fina !

Marianne

Det är en övningsfråga :)

Annelie

Jag skulle lätt göra det ! Alla gånger!

2008-09-15 @ 14:12:03
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0