Stockholm i mitt hjärta

Jag sammanstrålade med mannen inne i staden . Han ville nödvändigtvis ta med mig på Ö&B på Kungsholmen. Jag hatar Ö&B . Alla var där . Hälften hade tofflor eller Ballerinaskor . Jag ville slå ihjäl dem .

Mitt sinne mildrades dock lite när vi gick till "Hemma hos Anna och Mats " och åt grillade mackor . Den vänliga gossen insåg att jag var en klimateritant för det var varmt där. Jag vallar som fan just nu , han öppnade dörren ut mot gatan för att släppa in lite luft. Dessutom så hämtade han bestick som vi glömde att ta eftersom vi är så gamla och förvirrade . Jag tänker adoptera honom. Mackorna var så utsökta och jag blev mindre arg .För stunden. 

Jag är så satans arg hela tiden , när jag inte deppar . Men mest är jag rent av rasande. Asjobbigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0