Hon fick kicken!

Den däringa Katrin  Zytomierska som alla talar om . Inte mer än rätt . Jag läste hur hon kallade Birro för judehatare vilket inte var det smartaste eftersom han uppenbarligen har haft släktingar som suttit i koncentrationsläger. Hon är inte den djupaste tallriken i skåpet om man säger så. Jag hade inte tänkt nämna det här alls eftersom jag tycker att det har skrivits så mycket om det ändå. Men nu gör jag som synes det . Jag är glad åt att mobbare får vad de förtjänar . Jag är så trött på människor som säger sig vara spontana och vräker ur sig den ena grodan efter den andra . En del har då fan inget filter mellan huvud och mun . Man ska stå för att man är dum och be om ursäkt och inte bara hacka på andra. Känner några sådana och jag är inte med i deras fanclub ( och de är uppenbarligen  inte med i min ) 

Sen kan jag ju tycka att de som skriver kommentarer på hennes blogg och kallar henne polsk hora , hånar henne för hennes utseende mm är fan inte ett dugg bättre. Skäms på er. Eller som den fantastiska bloggen tyskungen skriver . Ignorera henne .

Inte kom vi iväg ut på landet igår inte . Mannen kom hem klockan halvåtta från jobbet blek av trötthet. Lyckliga er som har partners som kommer hem vid femtiden varje dag. Jag har så ont och det gör mig jävligt grinig kan jag berätta. Dessutom så åt jag smågodis igår och det gav mig en sanslös magknip. Jag är så missnöjd och negativ hela tiden och vet inte hur jag ska bryta den här cirkeln. Hoppa från Kaknästornet kanske?? 

Kommentarer
Postat av: Mallis in real life

Jag håller fullständigt med. Bara för att man är i position att få uttala sig betyder inte det att man får missbruka det. Har aldrig fattat grejen med att bete sig illa i pressen, man undrar om hon är desperat efter uppmärksamhet vare sig den är dålig eller inte.



/Mallis

2008-10-18 @ 16:31:38
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Ela

Där ligger Tekniska, det gillar vi! E där ofta med Melissa. Gott fika också. Skit i hoppet. Fika is the shit.



Puss älskling!

2008-10-18 @ 16:53:44
URL: http://mayhembitch.blogspot.com
Postat av: Jerry

Det är ju precis så jag också kan känna angående Katrin. Hästarna är inte där, men det ger ju inte folk rätt att vara tio gånger värre mot henne... det retar mig nästan ännu mer. Och då dessutom när det själva alltid vill göra sken av att vara så toleranta och schyssta mot andra (som min rosa bloggare som bara dumpade mig) och sådant gör mig ilsk.



Katrin gick för långt. Men hur långt får de som kritiserar henne gå? Sen tycker jag ju att Birro verkligen kastar sten i sitt lilla glashus...

2008-10-18 @ 16:54:35
URL: http://jerbaz.wordpress.com
Postat av: Micael Rombin

Kaknästornet är ingen lösning, du skulle nog bara bryta benet och då får du bara mer ont. Vispa ihop en äggvita till hårt skum, vänd ner två till tre rejäla matskedar mjöl, skvätt i en skvätt mörkt öl (c:a två matskedar) ha i mer mjöl om det behövs. Sikta gärna mjölet. Sslta och peppra. Vänd de största salvia bladen du kan hitta i denna frityr smet, fritera hastigt i en stekpappa med olja, ta upp och låt oljan rinna av, ät medan dom är knapriga.

2008-10-18 @ 19:02:08
URL: http://www.rombin.se
Postat av: Tigerlilja

Röstar definitivt på salvian - låter hur gott som helst.

Och jag har en bekant, vars son en gång sagt (av pur trötthet skulle jag tro)'pappa du har tourettes' och det tar nu fadern som ursäkt att vräka ur sig precis vad som helst till omgivningen. En del är inte kloka, det är bäst att avlägsna sig snabbt. Därmed inget ont om dom som verkligen har T.

2008-10-18 @ 21:22:23
URL: http://tigerliljan.wordpress.com
Postat av: Anna

Som vanligt briljerar du vännen ;) instämmer till 100 % !

Söndags kram till dig & familjen..

2008-10-19 @ 10:54:19
Postat av: Malle

Ja mest skrattretande var väl ändå när hon utbrister att Birro bara vill åka med på hennes mediacirkus, hahahaha, hon trodde på högsta allvara atthon var mer känd än Birro! Tvärtom min unga dam.....Cirro har ju genom långt slit skapat sig ett namn i film, litteratur och skapandeSverige, vad är hon egentligen känd för mer än att vara sur och...gift med idioten Alex? Suck. En del....borde lära sig att vara tysta. hehe, kanske tex jag ,) tystnad

2008-10-20 @ 07:45:55
URL: http://metallmalin.blogg.se/
Postat av: Tania

Malle

Ja, det finns en gräns på det mesta och hon har väl egentligen gått över gränsen för längesdan !

Ela

Ja, du har rätt fika är coolt!

Puss

Jerry

Ja, att skriva elaka saker till henne är lika illa. Bara för att det är nätet så kan man inte bära sig åt hur som helst . Näthyfs är grejjor det. !

Micale

Jag ska genast testa fritar salvia!

Tigerlilja

Ja, jag förstår vad du menar .En del bara vrääker ut sig elakheter :(

Anna

Tack gullet!

Malle

Ja, hon är pinsam .

2008-10-21 @ 08:12:36
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0