Tisdag och töntigheter

Jorå....jag testade yoga och höll på att bli vansinnig av att jag skulle sitta i lotsställning ( funkade så där, är gammal och stel ) i ÅTTA minuter och bara glo , det kliade i hela kroppen och jag blev supestressad men stod ut och fullföljde det . Det tog en timma och jag blev helt slut av det och somnade som en klubbad oxe .Jag som trodde att jag skulle bli pigg??

Drack grönt the när jag vaknade , åt saltås goda rågbröd med kryddost och tomater till min extremt sena frukost och försökte le milt det gick åt helvete.

Men bättre att jag är arg än ledsen det senare gör att jag blir så sänkt , Ilska är konstruktivt . Nu så har jag gråtit , varit besviken och ältat färdigt . Personen ifråga finns i perferin och säga att man stänger av och ständigt återkomme till ämnet betyder väl inte att man stängt av. Ellur? Jag har ru själv sagt så och ältat .Älta är inte bra . Dysfunktionella personen är det sista som jag behöver i min närmsta krets. Tack och hejdå. 

Dygnsrytmen är helt kajko efter detta ständiga dygnsvändande så jag somnade halvfem i morse men med Bangs memoarer i hampan så gjorde det ingenting. 

Jag tog bort det senaste stycket för jag skulle ju sluta älta....och gå vidare. Det är ett riktigt jävla busväder ute och jag tycker synd om min son som jobbar ute hela dagen .



Kommentarer
Postat av: Tennis

Vi gör oss av med dom dysfunktionella!

2008-11-18 @ 13:45:41
URL: http://tenniscresendo.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp...bort med dom bara..ooopss där försvann jag ;)

2008-11-19 @ 09:33:41
Postat av: Tania

Tennis

Ja!!!!!!!

Anna

Inte då du är alltid så rr.

2008-11-19 @ 19:49:49
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0