Let it snow..



...let it snow. Jag är så barnslig att jag blir lycklig över snön, blir lugn i kroppen av snö ..och att klimatförändringen inte är helt kajko. Ska upp på vinden i dag och plocka fram julgrejjerna och VRÅLPYNTA . I do löööve christmas.

Annars så sover jag dåligt igen .Total ogala .

Den här granen ropar på mig . Jag måste ju för fan ha en råååååsa gran! Alla i familjen hostar och snurvlar * så jag ska koka thaisoppa till i kväll med en  massa ingefära, vitlök, kokosmjölk, röööööö curry   och lime i . Kyckling, grönsaker och risflakes i . Onödigt god. Vad äter ni till middag  i dag?

*Felstavat med flit och vinterbilden är snodd från Wikipedia .

Kommentarer
Postat av: Anna

Hittade på Rusta (ja jag vet) 1 par rååååååååååååsa gummistövlar - bubbelgums råååååååååsa med vita döskallar på..men tyvärr bara för barn..kan man klämma ner en 36:a i en 32:a tro????

2008-11-25 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0