England belongs to me ! Del tre

Frukost för fyrtio personer flöt på alldeles utmärkt då det var ett jättekök och alla droppade in vid olika tider och gjorde sin egen frukost 



En råååååsa matsal! Vad kan man mer begära ?? 


 
Ännu en underbar utsiktsbild . Om ni  så önskar kan ni sjunga " A green green grass at home "  när denna bild visas .

Under lördagen så var de fria aktiviteter vilket för min del bestod av att gå runt och glo , klappa hästar och fundera ut i vilket hus jag skulle flytta in i . En del åkte till Dunster och bilder därifrån kommer när Ellas orkar tömma sin kamera .Dårå .

På kvällen så var alla så fint upklädda i smoking, kostym och vackra känningar . Vi åt Englesk mat , drack en jävla massa alkohol , pratade och hade a jolly good time. Det var ungefär vid den här tidpunkten som jag började bubbla loss på Engelska . 

Det löstes mordgåtor  Andy dog en mycket dramtisk dööd Helena * Henrik och Elias** var med i pjäsen de med . 



Vi barminglade , sjöng Karaole ( inte jag dårå )  Andy var som synes snyggast av alla ( grötkokaren)  Svägerskan S och Kellys pappa sjöng och vi sjöng med för att förstärka det hela . 
Daniel och Uffe tittar på när Elias spelar Butlern .


Mer Murder Mystery spelande .


Grabsen kopplade av med pingis och Biljard ( Daniel i svart skinnrock var en hejjare på Biljard ) 


Kussarna slackade i soffan . Födelsedagsbarnet och Linus sjöng Karaoke.Det lät så dääääär .

En fantastisk lördagskväll som för min del slutade vid tvåsnåret då jag tog av mig de högklackade skorna och kröp ner i den iskalla sängen där mannen redan sov sedan flera timmar. hörde hur sönerna smög in och lade sig vid fyra tiden .

Forts följer..

* Har tagit alla bra bilder , det är kusin Eriks alldeles förtjusande flickvän. En riktig pingla och en klok själsfrände. 
** Han var mördaren. Min son!!!




Kommentarer
Postat av: Malle

vilken höjdare till semester ni har haft :))

2008-11-06 @ 07:34:59
URL: http://metallmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0