England belongs to me ! Del fyra

Söndagen var det seeeen frukost då alla var lovligt sega .Men glada!! Nu kommer bilder i en salig röra ( jag är rörig i huvudet i dag ) 

Elias skalar potatis och Solveig delar dem i lämpliga delar .


Linus flickvän från NZ * Linus och Pelle förbereder maten .



Det fanns två öppna spisar att värma sig vid. Så Engelska att jag bara baxnade. 



Sovrummet hade råååsa tapeter ! Tack Johan som visste vad gamla moster tycker om !

Det bästa med resan var i princip allt. Alla fantastiska människor!!! miljön, Herrgården , att Daniel var så glad och bubblade Engelska med alla .att min engelska var bättre än vad jag trodde och känslan att jag borde bo på en Herrgård . Kellys pappa kallade mig för " The lady of the house " Så..vad väntar jag på ? 
Det sämsta var att vara tvungen att åka hem igen !!!!

* Jag konverserade henne artigt på Engelska tills jag förstod att hon kunde svenska. Dårå .

Kommentarer
Postat av: //SoP

Åh så Härligt! Med alltihop ! Att ni Alla mådde bra o hade en toppenhelg! Och jag vill också ha ett sånt havregrynspaket! Mycket bättre frukostdrag i det än "axa" :-)

2008-11-06 @ 00:35:43
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0