Allt har ett slut...

..så även denna semester . 

I väntan på taxin . A foggy foggy som synes och oerhört charmig telefonledning .

 

Vi hann inte med så mycket shopping utan var en snabbis inne på Canary Wharf * där jag hittade filmen som gjorde mig  

så glad ** 


Men liite shopping blev det .Engelsk choklad , Pimms, god chips *** marmelad från Fortum and Mason och senap från Dunster .

 

Bye bye Lundun och tack världens bästa Johan för att du inviterade oss till en fantastisk helg!! **** i,m gonna miss ya!!

*Undergrundstation och köpcentrum

**Jag var glad hela semsern . 

**Beatlesfantast jue. 

***Chipsen snodde jag med mig från festen 

**** Felstavningen är avsiktlig. 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0