Men allvarligt...

..ungar som tar sms lån förstår inte bättre det kan jag hålla med om . Men fullvuxna män och kvinnor som uttalar sig i tidningen och är på bild med markerade bittra labia veck och som säger " De lånar ut till vem som helst "  Eha..jaha ?? Borde man inte dra öronen åt sig då? Ellur?? Idioter överallt. 

Jag hämtade tvätten och de jävla satans torktumlarna är så dåliga att nästan all tvätt är fuktig och när jag skulle bära upp 124212 ton tvätt så hade jag glömt att ta upp handtagen i kassen innan jag öste ner tvätten så jag fick slita upp dem ( jag gör ingenting lugnt och sansat ) så det fastnade strumpor i handtaget och det fullkomligt regnade ner strumpor på golvet . Jag höll på att dö av ilska . Sa jag att det var synd om mig ?

Kommentarer
Postat av: Pyret

SMS-lån är rena döden. Skulle aldrig prova!

2008-12-03 @ 13:03:26
URL: http://litenpyret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0