Lyxproblem

Jag har låtit håret växa så det räcker en bit nedanför nyckelbenen , dels för att jag tycker att det är snyggt med långt hår (  det är få som verkligen klär i kort hår) och så är det roligt att kunna variera sig lite . Men det är i vägen när jag ska sova!! Så här släpps det inte ner något hår till natten utan jag sätter upp det . Blir galen annars . 

I helgen är jag bjuden på fest och har ännu inte tagit ställning till om jag ska gå eller ej . Det är en fd väldigt god vän till mig som har fest . Men ..det har varit en lögn för mycket och han snackar skit om alla och då givetivs även om mig . Samtidigt så kan det vara skoj att träffa alla de som jag faktiskt har haft så roligt ihop med . Eller inte eftersom jag inte dricker mig full utan med säkerhet kommer att hålla mig till cola och då hela tiden bli ifrågasat varför jag inte dricker och få höra att jag är tråkig .

Eller så går jag dit..är en iakktagare och skriver ett vidrigt elakt inlägg sedan. Tänker vidarutveckla mina elaka sidor. 

Kommentarer
Postat av: Anna

(applåderar) Gå dit med hövve högt..sen skriver du ett inlägg som heter duga..ser vi fram emot ;)

En del människor man känner upphör aldrig att förvåna...Get even ;)

2008-12-03 @ 12:26:40
Postat av: Anonym

Att aldrig nån annan sagt så om hår - du är underbar som vanligt - jag sover med fläta annars får jag hår i munnen.

Och gå dit och berätta! Du är bäst.

2008-12-03 @ 14:52:06
Postat av: //SoP

Jag brukar också ha en svans när mitt hår är längre-än är det på utväxt så jag Precis får upp det i svans utan att allt spretar ur.Som ung flätade jag det alltid o hade lite flätvågor sen på dagen. ;-) Du vet, rakt,vågigt, o så en rak topp på slutet!

2008-12-03 @ 23:40:27
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0