Jag har Elvisknarkat

..i kväll . På Cirkus var vi och lyssnade på "Elvis forever " * behöver jag berätta att jag var vrålneggo först? Jag  blängde ilsket på alla dinosaurier som hade kort rött hår ,jättestora öron,spetsiga kåjjbåjjstövlar  eller kala skallar med en liten fjantig hästsvans i nacken  fula T-shirts och skinnvästar som inte gick igen över dera magar . Fansjävlarssatansk*kfjantar . 

Jag suckade och spottade Robban Wells som satt på sämre platser än vad vi gjorde alltså var vi med prominenta än vad han var , förmodar att äve han hade fått gratisbiljetter ** och Per Eggers såg ut att vara lika full som han var i Sällskapsresan **' eller så ser han ut så .Vad fan vet jag. 

Ja, showen då? Faktiskt helt  fantastisk . Första halvtimmen så grät jag eftersom jag tänkte på Pappa Birger som spelade Elvis kvällen innan han dog ifrån oss och följdaktligen så spelade Elvis på minnsestunden för honom men jag bestämde mig för att han var med någonstans , under en av strålkastaren kanske ? För visst var han med!!

Henrik Åberg lät som Elvis och eftersom jag är uppväxt med Elvis så var jag helt salig, hade Wooden heart som vaggvisaoch grät när "In the gettho " åkte ut från Tioitopp  . Musik gör mig  lika hög som Turning  Torso . Ett fantastisk band **** och ett extra plus till blåssektionen . I mitt nästa liv ska jag spela trombon. Hela tiden 

* Inga fnysningar tack. Här i bloggen är det jag som fnyser 
**Kontakter vet ni ( Tack Solveig!)
***Ja, han körde in sim jättebåt i poolen .
**** Gitarristen är Solveigs granne så det är väl han som ska ha tacket!!

Kommentarer
Postat av: Ela

Men alltså vaddå...

Jag vill också ha en ny head på min blogg. Med rosor o taggtråd. Oh va snyggt det skulle va!



Hook me up med din dealer, ok?



Puss o kram.

2008-12-16 @ 01:20:32
URL: http://mayhembitch.blogspot.com
Postat av: erik

Tack för igår, it was fun!

Hälsa grabbarna

2008-12-16 @ 09:17:56
URL: http://eriknordin.se/blog
Postat av: Anna F

Du är så jävla rolig, ville bara säga det!!! (Lovar att inte fnysa)

2008-12-16 @ 09:35:18
Postat av: Tania

Ela

Jag ska prata med anna!

Kram



Erik

Tack själv ! Alltid lika trevligt att träffa er ! Vi ses på skumpa i januari!



Anna F

Ja, jag är faktiskt ganska rolig ( och blygsam )

2008-12-16 @ 18:04:08
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0