Familjejul och fääjjsbook

>Julen då? Helt underbart hos min bror . Musse som sov på soffryggen , alla god mat , allt skratt  den fina dukningen





gemenskapen , svägerskan C:s och min succe som tomtar hon i röö luva och taladens finlandssvenska och jag i gliterluva som pratade dalmål. Vi hade oerhört roligt. De övriga hade kanske inte liiika roligt. Knäck, frukt , glädje och gemensamma skratt åt Kar-Bertil . Och snäll hade jag varit . Fick Gaultierparfym av bror och svägerska, Schrek 3 och Trollkarlen från OZ *av E , presentkort på Kicks av mannen , god tväl av D och scrappprylar av mor. Men det bästa var att vi är en familj som tycker om varandra. Då blir man inte elak eller vad fan vet jag .

Midnattsmässa i kyrkan med hela familjen, solisten sjöng " Helga natt " så vackert att mina tårara trillde . Somnade till sönerns glada skratt när de tittade på "American Dad ".

Hoppas att ni också hade en fin jul med gemenskap ihop  era familjer!



* Jag har spelat sönder VHS  versionen
2008-12-25 @ 10:59:15 Familjen Permalink


Kommentarer
Postat av: åsa

God fortsättning!

Ha dé!/Kram

2008-12-25 @ 11:55:44
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: Jon

Hmm, inser att jag kan vara en av de ohyfsade personer som inte gav dig någon respons på FB. Du får helt enkelt läxa upp mig nästa gång vi stöter på varandra.



Jag önskar dig och din familj en god fortsättning.

2008-12-25 @ 20:29:38
URL: http://jonleimer.blogspot.com/
Postat av: Nina

Lät ju inte kul det där som hände på fejsbook.

Jag vet att det händer ibland att jag inte svarar på det folk skrivit som kommentar på min status eftersom jag ser inte det alla gånger .. att de skrivit nåt.

Det är lätt att missa om man inte går in på home eller profilen så ofta. Men om de svarat andra på exakt samma statusrad kan jag förstå din ilska. Att man känner sig dissad. Jag hoppas och önskar iallafall att mina vänner frågar mig istället för att vara arga på mig utan att jag vet om det.

Har du snackat med dina vänner om detta?

Kram från NIna som också luffsar runt idag. :-)

2008-12-25 @ 23:11:01
Postat av: Tania

Åsa

Detsmma till dig!

Jon

Det är inte dig jag menar.'Kram

Nina

Jag menar inte dig heller. Resten berättar ja gnär vi ses. Är lite nojjig

Kram

2008-12-25 @ 23:35:33
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0