Ännu en listjävel

Åtta favoritprogram

Kobra
På spåret 
Vad blir det för mat 
Ett herranns liv 
Sensåkommerjagintepånågotmer

Åtta saker som jag gjorde igår
 
Steg upp tidigt.
Tvättade sexton ton med tvätt
Lånade fler böcker på biblioteket .
Grät över en död vän
Flamsmailade med bodil
Lillagade Dumplings
Lagade kycklinggryta med smak av Eritrea.

Åtta saker som jag ser fram mot :

Julafton
att få träffa familjen ( se ovan)
Min gravade lax 
Ett nytt bra år.
Resultatet av mitt beslut 
Våren!
England i vår

Åtta favoritresturanger 

Mitt kök
Herrgårdsvägen i Surte ( lillebrors kök ) 
Texas Long Horn ( här snackar vi köttstycken) 
Rest Gondolen
Vårt eget Sushihak
Fredsgatan 12 
Zink grill

Åtta saker på min önskelista
En värkfri kropp
En lugn själ
En lycklig och harmonisk son
Tillit 
Självkänsla
Bättre ekonomi
Ett annat arbete
Galet mycket med vackra skor!!

Ätta saker som gör mig irriterad ( va ? Bara åtta ?? )

Ohyfsade människor
Foppatofflor
Smulor på golvet
Att jag bara städar och städar och det märks fan inte 
När jag inte får mat på bestämda tider.
Att jag tar åt mig för lätt
När inte allt står i bokstavsordning.

Åtta saker som gör mig glad 

Min man
Våra två söner 
Vär övriga familj ( mamma, svärmor, syskon med familjer och U: syster S med familj ) 
Att jag har tak över huvudet 
Att det finns rent vatten i kranarna
Mina vänner . ni är ovärderliga 
Att jag inte behöver bli fängslad för mina åsikter 
Att jag alltid reser mig trots alla motgångar 

Jag utmanar Jerry . Tennis och Ung tant !

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha älskar listjävlar..man får reda på lite om den som gjort den.. :)

Fräck och snor den till min sida...kraaam!

2008-12-18 @ 09:45:42
Postat av: ZuprMom

Hej där... Visst är det Ok att du länkar till mig, jag gör detsamma till dig då ;)

2008-12-18 @ 15:08:58
URL: http://flatprat.blogspot.com
Postat av: Harmonica Man

Foppatoffeln må va ful men fan så praktisk. Undra just varför dom gjordes i samma färg Televerkets gamla tjänstebilar och inte neutralt svart. Foppatoffeln kommer att bli extremt kult om 20 år.

2008-12-19 @ 12:17:48
URL: http://jagvetnihoppas.blogspot.com/
Postat av: Tania

Harmonica man

Jag vet , men jag är så fåfäng :) Även jag tror att de blir kult om tjugp är .

2008-12-19 @ 13:18:50
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0