Nanne Grönvall...

..är oerhört rar och jordnära men visst är det lite LillBabs över henne ? Gesterna och sättet att tala. Sen så är det var och en fritt att tolka in om det är positivt eller inte. 

Hon den däringa programledaren Malou är ganska ohyfsad " Jag förstår inte hur man kan komma på att lägga fikon i glögg " som hon sa till damerna från Rosendal.Jag tycker att det låter som en ypperlig ide,  Lite nytänkande ellur ?? Jag tänker testa det. Sådetså.

Jag har världens bästa läkare . Var där igår och fick tre olika remisser . Livsviktiga faktiskt . Sen så är det färdigskrattat bakom min rygg och inga fler spydiga kommentarer . Mer skriver jag inte. Men jag ser fram mot att bli  elakare än någonsin. Varför ska jag vara snäll?? 

Kommentarer
Postat av: Tennis

Hoppas det går bra och att du mår bra!!! Det är viktigast! Kram!

2008-12-04 @ 14:30:12
URL: http://tenniscresendo.blogg.se/
Postat av: Ana

jag tror ändå att det är bra att vara snäll! Å så behöver man ju inte vara snäll mot alla, dumma ska man ignorera o inte slösa dyrbar energi på ...



Tuff men snäll :)



Kram på dig

2008-12-04 @ 15:40:29
URL: http://annalaurila.blogg.se/
Postat av: Malle

Hihi jag ogillar både LillBabs och Nanne, kanske pga det du gillar? Att jag har missat det bra de har gemensamt och bara har lyckats sett det dåliga? jag tycker nog att de är lite för..........högljudda :))

Stor kram

2008-12-05 @ 08:48:35
Postat av: Ela

Hur mår du idag vännen?

Hopp om livet?



Puss o kram.

2008-12-05 @ 12:33:12
URL: http://mayhembitch.blogspot.com
Postat av: Anna

Hello mästerkocken! Tänkte höra med dig om du kunde maila mig nåt bra recept på nån god, mustig gryta? Inte för krånglig..tänk på att jag ska klara av det ;)

Puss.......

p.s Ha en fin helg tjejen!

2008-12-05 @ 14:39:56
Postat av: Gerd Eriksson

Ja MODO i hjärtat. Men ärligt talat så kunde det ju gå lite bättre för dem om jag fick bestämma!



// Gerd

2008-12-05 @ 21:17:36
URL: http://jejjis.webblogg.se/
Postat av: lasse

Nog påminner Nanne lite om Lill-Babs i rörelser och gester men saknar totalt den lite fräcka utstrålning som Lill-Babs har på scenen.

2008-12-09 @ 08:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0