MODO.....

...går det ju inte så bra för just nu . Sånen tycker att de har fel tränare " En sån där vänlig mysfinne " så jag tänkte att jag kunde bli deras tränare . Komma till Kempehallen iklädd högklackade stilettisar och ryta " NU JÄVLAR FÅR NI BÖRJA ÅKA SKRIDSKOR !! NI SPELAR VÄL FÖR ATT VINNA ?? ELLER VILL N SITTA I ERA SATANS GILLESTUGOR I FULA FOPATOFFLOR?? " De skulle hata mig. En ståckhålmare som kommer och berättar hur de ska göra . De skulle bli så förbannade att de vann. 

Har druckit vin och ätit blini med reker och romgukka * . har världens mest lyckade knäck . Det är adventspyntat och fint . Har bakat saffransbullar med vaniljgrop i . Allt är fridfullt . Efter att äntligen bestämt mig så känner ja gmig relativt fridfull. 

Trevlig helg på er!!

* sikrom och gräddfil .

Kommentarer
Postat av: Lagers tabberas

Nu vet jag! Det är Du som tagit tag i Brynäs. Djälar, hemligheten är röjd. Du kom aldrig till Modo jutan stannade halvvägs. Tack!

Det var för övrigt Rodjanas sista kodord före flytten till Sverige:Är vi överens om svensk hockey. å sa vi 1.2.3 Brynäs båda två! Hade hon sagt Modo eller Leksand, vilket Gud förbjude, då hade det inte gått!

2008-12-06 @ 08:55:12
URL: http://tabberaset.blogspot.com
Postat av: Tania

Jepp. thats me ! Som em fd Fetischmadam så var jag klippt och skuren för rollen :)



Vad bra att ni tycker lika!!

2008-12-06 @ 16:11:15
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/
Postat av: drKotte

Du har nog en alternativ karriäridé där!!! ;D

2008-12-10 @ 05:40:02
URL: http://onkeltuca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0