Nattvak och kappköp

Jag undrar hur länge jag ska orka jobba natt egentligen? Eller jobba överhuvudtaget? Hade så ont när jag gick hem etfer nattens kneg att jag grät . Lade mig i ett hett bad och höll inte på att komma upp ur badet eftersom jag hade så ont t o m tummen värkte när jag skulle klämma ut tandkräm på tandborsten . Det här är fan inte skoj !!

Har tröstköpt en kappa som synes. En damig !!! Stiren utan massa tjafs på tänker ha min turkosa sjal till och de här skorna 
Jepp. kärringstil men jag vill inte h aen jacka en vinter till .Är jackobstinat. 

Kommentarer
Postat av: h-lady

Mycket snygg kappa... alla färger passar eller inga om man vill... hm...

Ja, jag har fått adressen... ler

2008-09-08 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0