En listjävel till

Din hårfärg?
Silverblond= Grått
Ögonfärg?
Bruna
Favoritfärg?
Råååsa , lila och turkost
Värsta färg du vet?
Orange . Ville gå runt och se ut som ett dagisregnställ.
Älsklingsmat?
Jisses....svårt . Jag tycker om mat. Alldeles för mycket .
Värsta mat du vet?
Mat med äggstanning  i och pannkakor . För att citera Peter " Det är inte mat utan bara en konsistens"
Bästa dryck?
Vatten , champagne och Limetto
Värsta drycken?
Öl. 
Bästa film?
Trollkarlen från OZ , Cabaret.
Sämsta film ??
Så många filmer och så lite tid.
Hatobjekt .
Alltför mycket
Älskingsobjekt?
Jag är ingen älskvärd person
Beskriv dig med tre ord .
Kort, rund och hånfull. 
Skrattar åt ?
Korkade personer som försöker vara djupa. 
Gråter åt?
Alltför mycket 

Kommentarer
Postat av: Tennis

Ja ååhh bojkotta Pannkakor!

2008-09-23 @ 14:16:58
URL: http://tenniscresendo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Pannkakor= gott, ibland

Fast att kalla det för "middag" vet jag inte. Totalt näringsfattigt och fett. Dvs bukfylla som man blir proppmätt av för att sen bli hungrig efter en timme igen...



I min värld är för övrigt konsistensen viktigare än smaken. Så knäpp är jag.

2008-09-24 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0