En listjävel

Kan jag ju iofs bjuda på.

Bästa promenaden :
Min dagliga i området där jag bor, berg, sjö och skog.

Favoritgata:
Hanverkargatan ( bodde på Kungsholmen en sorglös och lycklig tid i mitt liv )

Favoritdrink:
Bellini

Senaste Stockholmsupptäckt :
Senaste och senaste men Secondhansbutiken Helene e snygg på Torsgatan gjorde mig glad .

Bästa micromaten :
Jag värmer bara mjölk i mikron .

Favoritförort:
Jag hatar förorter.

Fikar gärna på :
Jag fika fan inte men tar gärna en kaffe på "Hemma hos Anna och Mats " som även de ligger på Kungsholmen.

Bästa Brunchen :
Hemma faktiskt. Orka pallra sig ut för att frulla. Dessutom så är det traschigt.

Bästa kaffet :
Mitt lokala cafe.

Bästa konsertlokalen:
Inte fan vet jag.

Bästa baren: 
Jag barar inte så ofta .

Här bjuder jag mamma på middag :
Hemma eller på på Cafe Bolero ( mamsens favorithak)

Här bjuder jag Pappa på middag :
Han är död.

En bra ge bort present
Jag går aldrig bort . Alla hatar mig . Om nu mot förmodan någon bjuder hem mig så tar jag med sylt.

Favoritlyxartikel:
Dyra hudartiklar

Läser just nu :
Gunnar av Bob Hansson. Lysande bok!!

Läser helst :
Jag är bokslukare .Läser tre böcker i veckan

Favortiråvara:
Lök

Favortimärke:
Dior

Favoritskor :
Roberto Duville  på St: Eriksgatan.  Italienska skor som är som smycken. Jag börjar nästan att gråta när jag ser dem .

Klädkonto per månad :
Skrämmande lågt.

Dricksprocent :
10 %

Modeförebild:
Dita von Tees och vår egen CamilllaThulin.

Motionerar:
Innehavare av ett SATS kort. Därmed inte sagt att jag längre motionerar så flitigt. 

Mest överskattade affär
NK. Vilka snorkiga tapierer som arbetar där.

Det dyraste jag  har köpt:
Vi renoverar på landet. Det är dyrt.

Favoritprodukt på systemet :
Champagne.

Favortiprodukt på apoteket :
Lactal 

Bästa fyllekäket :
Hårt bröd med kaviar .

Lyssnar på :
Orkar inte. 

Bästa förfestmusiken:
Jag hatar förfester.

Senast gnolade :
Teddybjörnen Fredriksson.

Mitt sämsta köp någonsin
En brokig omlottblus i rostfärger. Jag ser ut som Inga Gill.

Dansar helst till:
Jag hatar att dansa.

Senaste fyndet :
Min svarta yllekappa.

Senaste secondhandfyndet :
Ett par vinröda skyhöga pumps i skinn.

I Dvd : Mordkommissonen .

Användbar pryl :
Vass kniv .

Mode jag aldrig vill se igen
80 -tals modet. Ingen var snygg i det. 

Favoritaccesoar:
Min leopardhalsduk.

Transportmedel:
Buss .Jag älskar att åka buss. 


Kommentarer
Postat av: Tigerlilja

Tack för vad du gör för min dag - och om du en dag sätter dig på tåget och åker långt hit behöver du banne mig inte ta med sylt!

2008-10-07 @ 15:19:55
URL: http://tigerliljan.wordpress.com
Postat av: Tania

Tigerlilja

Åh, jag kommer .Älskar att åka tåg!

Kram

2008-10-07 @ 16:01:48
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/
Postat av: Jerry

Är Linnea överspelat nu, eftersom du kallar dig för Tania igen? Kan jag ändra tillbaka på min blogroll dårå?

2008-10-07 @ 16:30:20
URL: http://jerbaz.wordpress.com
Postat av: Alina

Bra blogg du har om jag inte sagt det förr!! ? :) kramar

2008-10-07 @ 16:32:18
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Tania

Jerry

Ja, fast jag heter ju Linnea också. Men visst får du ändre det om du vill :)

Alina

Åh,tack! Vad glad jag blir !!

2008-10-07 @ 22:38:09
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0