Låt den rätte komma in...

...såg vi igår . Ptja...jag är lite besviken. den kändes rumphuggen . Jag satt och längtade efter badhuscenen. Hämndfreak som jag då är . Men den var för tam . Hela filmen var tam . Oerhört vackert fimad och barnen som spelade Oscar och Eli gjorde en strålande insats liksom Per Ragnar . Scenen då den vita stora pudeln lugnt betraktar när Per Ragnar tömmer sitt offer på blod var vacker i all sin absurditet . Har du inte läst boken så se den men om du som jag gillade boken så tycker jag att du kanske ska hålla dig till boken. Dårå. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Oki..jag hade tänkt se den men vi får se ;) ha det bra i helgen nu..puss....

2008-11-28 @ 10:12:18
Postat av: //SoP

Jag kikar nog när den kommer på dvd-Jag gillade boken fast samtidigt var den rätt trög på nåt vis.Kluvna känslor.

2008-11-29 @ 22:08:58
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0