Svammelsöndag

Tänk vad två fester kan skilja sig från varandra! Förra lördagens och gårdagens . Hos Pia på söder så var det så trevligt att jag bara inte ville att kvällen skulle ta slut . Alla vänliga, trevliga kloka och vackra människor som vi minglade runt med. Fantastiska Pia, ubervackra Marc , min själsfrände Magnus som är både snygg och rolig , Underbara Lusifran , bästa Niklas  , Rickard, Jesper , Andreas och alla er andra som jag tyvärr * glömde namnet på ,

Vinbål. glögg, pepparkakor, lussekatter, ischoklad, nutter , frukt, allvarliga samtal. flams , skratt och så mycket kärlek mellan alla att jag ville lägga mig ner och gråta av pur lycka . 

Sen tog det två djefvla timmar att komma hem men det var det fan värt, . Mannen och jag bara log hela vägen hem och U sade " Jag kommer inte ihåg hur man gör när när jag ska umgås med straighta personer , jag vill inte minnas heller är så glad efter den här kvällen, 

Dävna som två gamla vrak har vi vari hela dagen. Men lyckliga vrak. Lyckliga över att ha så fina vänner och att det snart är JUUUUUUUUL!!!!

* Supersenil 

Kommentarer
Postat av: Pia

Darling! Det var ett sant nöje att ha dig här glittrandes som en stjärna :-*

2008-12-15 @ 00:39:13
Postat av: Anna

Ja det där lät trevligt..mindre trevligt med bussar & tåg :(

fastna i slussen på natten mellan lörd-söndag ..el fel :(

Önskar dig en underbar dag kram

2008-12-15 @ 08:31:12
Postat av: Anonym

Klart att festen med en Pia som värdinna var trevlig!

2008-12-15 @ 17:32:03
Postat av: Tania

Pia

Tack gullet! ;-*

Anna

Ja, med tanke på att det tog en timma dit :(

Pis

Just Pior har en tendens att vara väldigt trevliga !

2008-12-16 @ 00:00:11
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/
Postat av: Alina

Nice blogg! :)

2008-12-16 @ 00:04:07
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0