Sol ute och sol...

... i sinne. Nåja . Nästan i alla fall. Åkte in till staden och träffade Opera-Anders på T-banan en mycket trevlig man och då en av mina bästa vänners pojkvän. Strålade samman med Tennis och vi kaffade i Hötrogshallen där jag även köpte( efter att kräset luktat ) indiskt och ryskt chai *. Knallade till Omi Food där det blev torkade reker , böngroddar och glasnudlar. Längtar efter riktigt STARK mat!!

På bussen satt det en man brevid mig och smackade ljudligt i sig morötter .  Måttligt trevligt . Han frågade om färdvägen och hade jag vetat innan att han skulle berätta hela sitt livs historia för mig så hade jag låtsats att inte förstå svenska . Jag fattar inte grejjen med att för helt okända personer berätta allt .  Martin och jag pratade om det förra torsdagen om hur illa berörd man blir . Jag tycker att det är oförskämt att tränga sig på människor så där. Jag vill fan inte veta allt . Sådetså. Men jag är heller inte någon go person och tänker fan inte bli det heller . Sådetså. 

Mannen kom hem redan kl sex ochdet är ovanligt ! Han brukar komma hem vid åttatiden så vi åt middag i norlmal tid , tittade på TV och hjälptes åt att städa bort det sista av julen .

Somnade kl ett på natten och sov gott hela natten ! Det har inte hänt på snart fjorton dagar !! Så idag är jag nästan pigg och förnimbart glad! !

* Det heter samma i indien som i Ryssland dårå . 

Kommentarer
Postat av: Malle

nä jag tycker åxå att folk skall hålla sig på sin kvadratmeter och låta tvättat folk sitta i lugnan ro utan att behöva gräva efter öronproppar ;)

2009-01-15 @ 12:23:15
URL: http://metallmalin.blogg.se/
Postat av: Micael Rombin

Den enda kontakt som jag vill ha med folk är i värsta fall via cyberspace. ;)

2009-01-16 @ 09:28:41
URL: http://www.rombin.se
Postat av: Ninde

Åh, jag bara hatar såna människor...happens all the time.



Och du har fått en utmärkelse på min blogg. Även jag antar att du inte vill ligga på länklistan med nya bloggadressen. Eller? :)

Postat av: Tania

Malle

Ja, man blir galen!

Micael

Jag med stundtals så är jag eremit light.

2009-01-16 @ 12:04:54
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/
Postat av: Tania

Ninde

Vad du är rar! Men länka på du !

Kram

2009-01-16 @ 12:08:40
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0