Tisdag och trötthetssyndrom

Men hur trött får man vara på en skala ? Jag bara undrar . Mina grannar gör mig galen. De spikar och hamrar .Säkert så sjunger de " Jag spikar , jag hamrar jag bygger en båt " på  persiska . Deras fula ( dottern har lika mycket mustasch som sin mamma ) barn hoppar och skuttar hela tiden, spelar säkert basket och så vrålar de jämt. Nu går jag upp och  slår ihjäl dem . 

Har varit så där gammaldags husmoderlig och plockat undan mina sommarkläder som då inte är så överdrivet använda denna skitsommar -08. De övriga i familjen får fan plocka undan sina egna sommarkläder för jag tänker sluta att vara så djefvla duktig hela tiden . 

Ska kaffa inne i staden med Peter och besöka biblioteket på kulturhuset , gillar kulturhuset . Mår förövrigt bättre i dag än i går då jag hade superångesten Åke vilket föranledde till att jag åt allt som kom i min väg och det var mycket det kan jag berätta inte fan hjälpte det mot min ångest. Att jag aldrig lär mig . 


Jag är en asgammal hund som aldrig kommer att lära mig sitta. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag låter folk tro att jag "sitter" ;)

2008-09-09 @ 11:54:38
Postat av: Anonym

jag la en ond lapp i grannens brevlåda när tjejen sjöng (ylade) för högt maoahahaaoo

2008-09-09 @ 20:40:52
Postat av: annatheoneandonly/Patsy

men va fan, glömde juh skriva att det var jag!

2008-09-09 @ 20:41:22
URL: http://annalaurila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0