Sööööööööööndag

Mannen och jag sov tills klockan var kvartitolv vi är trötta som gnuer . Det här djefvla regnadet gör verkligen sitt till . Gårdagen så låg jag halva dagen i soffan och tittade på TV . Gillade programmet om Jenny flatan som blev präst , jag tycker om program om vanliga människor för då behöver inte jag känna mig så suggig. Handlade krubb på ICA-MAXI , scannade och betalade varorna med kort i en terminal. Utmärkt . Jag orkar inte hålla på att PRATA med människor hela tiden . 

Vi fick gröna och gula bönor av min mor samt potaismos så jag gjorde en klassisk fiskgratäng med sås av kräftstjärtar och dill i. Ongarna avskyr fisk så de fick pasta med bacon och svamp. Ja, jag skämmer bort dem .Frågor på det ? Ska arbeta i natt och har en jävulsk värk i kroppen .Kul kul .

 Min bror ringde från Sardinen och berättade att det var 30 grader varmt . Ungefär lika skoj att höra .

Kommentarer
Postat av: Pyret

Det är så jävla skönt att glida in på ICA Maxi eller Coop för den delen och ha den lilla skitscannern i näven. Glida ut och slippa prata med en endaste liten själ. Klicka lite och dra ut. Går hur fort som helst, och jag slipper prata med en endaste idiot!

2008-09-07 @ 23:55:20
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Anna

Måste skaffa en sån där mojutt man scannar med :(

2008-09-08 @ 09:50:40
Postat av: Mimmi

Varför ha sommar o 30 grader när man kan ha grå höst i sverige!!

Jo därför att ........oj vad den listan skulle bli lång

2008-09-08 @ 11:31:09
URL: http://mymim.blogg.se/
Postat av: Tania

Pyret

Ja, det är ett rätt steg för mänskligheyten!

Anna

Jepp du måste ha en mofjutt ( asroligt ord)

Mimmi

Jag är höstallergiker .

2008-09-08 @ 15:50:57
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0