Men sushi och smink gör mig glad


Jag har ett sådant begär efter sushi så jag åt en god sushi innan jag shoppade . Jag tänker äta mig igenom stans sushiställen ( sekunden efter bilden togs så spillde jag soya över hela mig ).  Handlade underkläder, cremer och smink. Med div rabatter så handlade jag för 800 kronor . Det är duktigt gjort .  . Mer flärd åt folket!!!

Har tagit mig i kragen för vilken gång i ordningen vet jag inte. Läste Kim Kärnfalks bok " Mamma, mormor och jag " och grät i tre dygn . Som hon mycket riktigt säger i boken -Ordet Pappa det får man fan förtjäna . Så sant så . Jag kände igen mig i mycket som hon skrev därav tårarna . Jag känner aldrig att jag aldrig dög . Jag fiskade fel med kastspöet, bara för att visa gubbjäveln att jag kunde så lärde jag mig med en kompis hjälp att flugfiska . Vilket han inte kunde . Han tyckte att jag rodde fel och bara för att visa honom så tog jag skeppaexamen. Han hånade mig för att jag bara kunde engelska och tyska ( själv så kan han fortfarande bara kangglig engelska ) så jag lärde mig italienska flytande. Så egentligen ska jag väl tacka honom. Han är en hjulbent looser och den dagen han dör så ska jag dansa på hans begravning i en röd klänning!!!

Fortfarande så är jag osäker på andra människor och inte lite misstänksam. Det är tärande . 

Men..jag har beställt sånt däringa scraapbookgrejs och ska göra en fint kort till min mamma . Om drygt två månader så åker hela familjen till England!! Så livet är trots alt ok 

Kommentarer
Postat av: Pyret

Ja du, pappor... vad tycker jag om det?



Inte.

2008-09-25 @ 19:44:30
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Tania

Pyret

Jag vet.Vi är lika även där.

2008-09-25 @ 20:08:17
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0