Fredagsfunderingar

Jobbat mycket , pluggat mycket och sovit alldeles för lite för lite . Elias fyller 19 på söndag och han har ställt sig i bostadskö . Min bebis!!! Jag har funderat mycket de här dagarna . På hur jag egentligen var som mamma när de var små , ganska så usel tror jag  .

Jag var för otålig , sträng och pedantisk och det gör ont att tänka på nu . Nu är jag en jävligt bra mamma men det är så dags nu , är så ledsen i dag. Vill gräva ned mig men är så rädd för småkryp så det får vara .

Upptäckte igår att det är TVÅ avsnitt på varje Mordkommissonen. Känner mig asblond men gråter när Gabis *föräldrar bråkar om vem av dem som ska komma på hennes bröllop . Tack men nej, tack . Varit där . Mina föräldrar bråkar fortfarande om vem som sa vad då för 26 år sedan . Varför tjuter jag för det nu? Jag ryckte bara på axlarna den gången.

Jag behöver choklad tror jag . Och en tröstande kram .

*Den slanka platinablonda snyggingen 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Inte f-n tror jag att du var en dålig småbarnsmamma!

Efter att ha följt din blogg i över ett år så har jag då kommit fram till att dina söner, de älskar sin mor..

Ta och ät lite choklad du så ska du se, att livet blir lite ljusare, det behöver inte vara mycket du äter, bara så att du känner...aha..livet är ju ganska bra i alla fall...

Gör som jag..klappa dig på axeln och säg...fy f-n va du är bra!

Ha dé!/Kram

2008-09-12 @ 15:51:51
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag skickar genast över en stoooor kram!!! Ta hand om dig!! Och kom ihåg att du är bra precis som du är!!!

2008-09-12 @ 19:26:33
Postat av: Mimmi

EFtersom jag också är nere i djupet så är jag tyvärr inte till så stort stöd.



Ang moderskap så är jag också inne i en sådan fas,

ifrågasätter mig själv!

2008-09-13 @ 05:44:23
URL: http://mymim.blogg.se/
Postat av: Garbo

Det är nog så att man går tillbaka och funderar...

livet tycks uppdelat i olika faser och jag vänder mig om och söker även jag...



Men glöm inte att du har gjort det bästa du kunnat och för dina ungar varit en bästaste av mödrar.

2008-09-13 @ 09:25:06
URL: http://garbo.webblogg.se/
Postat av: anna L

Helt normalt med sådana återfall, i attacker av ångringar har jag frågat min son hur jag var men han påstår att det var helt ok! Tom att jag var riktigt bra! Så det är nog inte så farligt som du tror!



kram på dig blondinen peppa peppa

2008-09-13 @ 13:32:24
URL: http://annalaurila.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vad pluggar du? Nu blev jag nyfiken!



kram a

2008-09-15 @ 13:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0