Tantvarning??

Jag sover numera iklädd PYJAMAS!! Jag har slutat att valla och fryser istället , hela tiden så fryser jag och det är jobbigt som fn. Så pyjamas och tjocka strumpor på ! Sexigt värre .  Men jag har turen att ha en man som tycker att jag är vackrast i världen . Det är lycka .

I natt så drömde jag att min styvfar ströp mig med en stålvajer. Drömtydning någon??

Ska piffa upp mig lite ett sisyfosjobb som heter duga och sedan ösa in till staden och träffa vännen O . Vi ska luncha , skvallra elakt och må bra .

Ledig helg och vi ska åka ut till landet , sova, såga ved , läsa . äta gott och må bra . Vad gör ni ihelgen??

Om två veckor så åker vi hela familjen till Somerset i England . Det ska bli hejdlöst roligt!!

Kommentarer
Postat av: Tennis

Dog du av det? Isåfall betyder det att det kommer en förbättrning. I annat fall om den kändes hotfull, inkluderade ovänliga människor och vassa föremål tyder det på att du känner dig hotad. /Tennis-Spåtant.

2008-10-17 @ 12:38:05
URL: http://tenniscresendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0