Ledsamheter och långkok

Mina bästa vänner har gått isär och det är så sorgligt. Jag umgås med båda två och att se min vän M se så ledsen ut på ögonen gjorde så ont. Jag ville bädda in honom i bomull och skydda honom hela livet . Hans partner  har träffat en annan och M var så lugn och förstående. Det hade fan inte jag varit . Jag skulle ha kokat kaniner och klippt sönder kläder i vredesmod .

Min vän M är så jävla snygg att det är nästan oförskämt , dessutom så är han klok, belevad och pratar sexig Göteborska så han lär nog inte bli ensam resten av livet .

Jag har gjort abolut ingenting i dag. Sovit x två , läst , ätit avocado med kräftstjärtar , rhodeislandsås och ett berg med sallad och  druckit rött the smaksatt med ingefära . Slöat hela dagen så nu ska jag dra igång. Laga till rotmos * och fixa tacomiddag ** sen åka och köpa kostym till den äldste sonen . 

Jag är förkyld och ynkig***

* Inte GI alls jag vet , men familjen kan gnassa rotmos
** Om jag undviker tacoskal och tortillabröd så är det en utmärkt GI-middag
*** Sniffs hund. Ja, han i Mumintrollet .

Kommentarer
Postat av: ina

usch så jobbigt att se dina vänner seprarerade. krama dem.

2008-10-22 @ 18:30:30
URL: http://winterbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0