Jepp..

 

..blingbling är jag . Ibland . Jag städade smyckeskrin igår och det gjorde mig glad. 
Var med en kompis och lunchade igår , hon och den andra kompisen som var med hade mycket ouppklarat verkade det som. Jobbigt att sitta där och se dem väsa hela tiden. Rena terrariumet . 

Jag blir så trutt av att ha ont hela tiden och det gör mig stingslig . Borde nog bosätta mig på en öde ö som då inte blir så öde när jag är där. 

Sonen köade för Metallica biljetter söndagnatt , sov en stund och sedan såg han jublande Hammarby klå Djurgården . Han försov sig kraftigt i morse och eftersom jag bestämde mig tidigt att mina barn aldrig ska behöva vara rädda för sin mamma så ryckte jag bara på axlarna och sa att det var värst för honom. 

Snart blir det soffan eftersom jag har flängt omkring och plockat, sorterat och städat . Ska kaffa med snygga Martin i eftermiddag . Där får jag nog trösta så jag tar med mig näsdukar och sympati. 

Har gjort ett nytt försök med ljudböcker . Rogivande minst sagt. Jag tvärsomnar och får lyssna omochomigen Tjatigt sa Bull. 

Kommentarer
Postat av: Pyret

Jag har alltid önskat att min mamma hade haft en förkärlek för bling bling så jag hade kunnat ha lådvis med saker nu... Men så är det inte! Har bara mitt lilla krafs :(

2008-10-21 @ 15:46:43
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: åsa

Bling-bling är alltid lika roligt tycker jag fast jag defenitivt inte passar i det själv, men jag tycker att det är häftigt på andra.

Ljudböcker, det är outstanding när man sitter och kör bil, visserligen kan man missa en del, man har ju annat att tänka på ibland, men det är sååå härligt att lyssna och eftersom man måste lyssna om ibland så räcker ju böckerna ganska länge....

Ha dé!/Kram

2008-10-21 @ 19:30:03
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: //SoP

skrattar jag har försökt lyssna på en ljudbok i snart ett år nu,jag bara somnar o somnar o somnar-o hamnar tillbaka där jag tror jag var o kommer på när jag nästan somnar igen- att men det här har jag ju hört, men sen kom jag inte ihåg vad som hänt emellan så då sov jag nog !

2008-10-22 @ 05:10:18
URL: http://sisterofpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0