Teatern ja...

..pjäsen var bra . Den handlade om fyra ungdomar som tar över sin lärares pjäs " Ett drömspel " . Rappt, roligt och klart annorlunda mot det som jag brukar se på teater. 

Innan vi gick in så träffade jag en bekant till min mamma som är snorkigheten personfierad . Hon var så snorkig på vår 0808 fest och så även mot mig när jag stod och pratade med henne. Jajajaja..även hon kommer att ligga i blöjor en dag  Tänker anonymt skicka henne ett x at Magdalena Ribbings " Nya etikettboken " köper nog upp ett gäng .Många som behöver den boken. Enligt min åsikt . 

Kommentarer
Postat av: åsa

Kan inte göra annat än skratta för mig själv..

Vet du en sak, en sån bok fick jag i julklapp av min förra svärmor....jag gav tillbaka den till henne med orden..jag tror, att tomten skrev fel namn på paketet!



Enligt henne så var jag aldrig "fin nog" åt hennes

son..

2008-11-25 @ 13:38:22
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: åsa

Ja, jag vet inte hur f-n jag gjorde nu, men helt plötsligt så skickades kommentaren...scvisch..sa det bara!

Jag stod ut med hennes son (och henne) i drygt tretton år och jag tycker ju att jag var värd en guldmedalj..

Ha dé!/Kram

2008-11-25 @ 13:41:03
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: Tania

Ja, för det är ju en väsentlig skillnad på att prata om att skicka dem och att göra det....du är defintivt värd en guldmedalj !

2008-11-25 @ 14:47:22
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0