Men alltså...

..jag och D ska på teater i dag på stadsteaterns om har föreställningar i Skärholmen.SKÄRHOLMEN! Vi kunde lika gärna åka till Skåne. Säder om slussen är läskigt tycker jag. Ska ta matsäck med mig . 

Jag älska rju listor så här kommer en som jag hittade hos Jerry

Är du döpt efter någon?
Jepp..efter min mormor som var en starks kvinna med en vass tunga och ett varmt hjärta. Sämre förebilder kan man ju ha.

Vad äter du helst till lunch?
Men det är väl ändå olika dag för dag? Jag är förtjust ii pasta men det är för mycket kolhydrater så jag äter soppa eller en sallad.

Har du barn?
Ja, två stycken. Mitt hjärtas fröjd och ögons glädje.

Om du var någon annan . skulle du vara vän med dig i dag?
Nej, inte om jag får höra skitsnacket om mig som på något mirakulöst sätt alltid landar i mitt öra eller det som skrivs till mig och hur jobbig jag är. Orka liksom

Är du väldigt sarkastisk?
Nej, jag är elak .

Har du kvar dina tonsiller?
Näe , de blev bortopeerade när jag var fjorton år.

Skulle du hoppa bungyjump?
Aldrig!!

Vilka är dina favortiflingor?
Vanliga hederliga cornflakes faktiskt.

Knyter du upp dina skosnören?
Ja, jag är rädd om mina skor så det gör jag.

Är du stark nog att stå ut med dig själv?
Ja, uppenbarligen.

Vilken är din favoritglass?
Jag tycker inte om glass. Anser att det är barnmat.

Vad är det första du lägger märke till?
Ögonen och rösten . Gälla röster ger mig migrän.

Rött eller rosa?
Inte helt otippat rosa .

Vad är det sämsta med dig ?'
Att jag tar åt mig och blir jävligt ledsen när någon säger elaka saker till mig . Och att jag är så långsint.

Vem strular du mest med?
Mig själv. Jag är en besvärlig person har jag fått veta .

Vad drömde du i natt?
Att jag dödade, händer ofta i mina drömmar . Det känns bra.

Har du någon speciell talang?
Ja, förutom att jag är bra på att laga mat så är jag konstnärligt lagd. 

Vad tititade du senast på TV ?
Dobibo. Jag är gammal och tycker att de roligt.

Vilket är ditt favoritljud?
Havet. 

Rolling Stones eller Beatles?
Beatles så klart!!

Kommentarer
Postat av: //SoP

skrattar Oss gamlingar emellan-jag "älskar" Doobidoo! Jag kanske norpar den här listan sen-

2008-11-22 @ 17:14:06
URL: http://sisterofpain.blogg.se/
Postat av: Anna

Den där snor jag ;) (ok?) kan kopiera dina svar på en del ställen.. :)

Tur att du inte hör min röst nu..låter som en blandning mellan Leif GW Persson & Bonnie Tyler...då kan du ju tänka dig ;)

2008-11-22 @ 19:36:46
Postat av: Pyret

Snor den rakt av!

2008-11-23 @ 14:25:01
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Tania

Alla

Sno på ! :)

2008-11-25 @ 09:07:02
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0