Måndagsilska.

Jag tittade av misstag på programmet på TV4 brölloppsfjanterier eller vad det heter . Paren har varit gifta i x antal år och har fettat till sig och martyrat på . Alla kvinnor har växt ur sina svinfula jävla brudklänningar och så ska de gå ner på två månader . Den senaste borde ha hunnit operera näsan med för den var så stor att alla runtomkring fladdrade omkull i vinddraget då hän vände på huvudet . Programmet slutar att de står i sina fjantiga kläder och förnyar sina löften och jag kaskadkräks i papperskorgen. Åh, vad jag avskyr människor.

Hemma hos mig halv åtta hade varit skoj och inte den fjantiga speakerrösten . Jag blir så irriterad att jag nästan svimmar. Jag avskyr människor.

De som daltar med sIg själva avskyr jag med. Minsta födelsemärke är  enorma maligna melanon . Vik hädan!!

Superegon som bara pratar om sig själva hela tiden utan att märka att de runtomkring har 1 . Hängt sig .2. Skjutit sig själva 3. Hoppat ut genom fönstren i ren desperation .  Försvinn !!!

Teraupefter avskyr jag med. Den senaste och verkligen den sista märkte inte hur djupt olycklig jag var för jag bara skojade . Hon skrattade hela tiden. Verkligen proffsigt.

De som anser sig vara för fina att umgås med mig kan gå och dränka sig. 

Jag gjorde ett nytt test och nu var jag 87% ond. Det känns förträffligt. 

Har roat mig idag genom att spela yogavideon supersnabbt. Såg jävligt roligt ut. I morgon ska jag yoga med . Om jag inte dör av ilska i natt. 

Kommentarer
Postat av: Pyret

Visst är människor underbara... (inte)

2008-11-18 @ 08:14:42
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: Hanna

Allt bra? :)

2008-11-18 @ 08:38:53
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja alla som är med i det där programmet ska vara så jävla klämkäcka oxå..att gå ner i vikt är ett helvete ! (inte rosa tyll eller sixpack på magen)

87%..jag har väl det dubbla :(

2008-11-18 @ 08:45:29
Postat av: Ninde

"..och fettat till sig och martyrat på" ha ha, bara älskar dina uttryck ibland!:)

Postat av: Micael Rombin

Ska du göra yogan superfort också? Byt terapeut !!!

2008-11-18 @ 09:42:20
URL: http://www.rombin.se
Postat av: åsa

Du är rolig du...

Jamen...hellre programmet bröllopsform än Anna Skipper!

Jag tittaegentligen inte på nå´t utav dem, men har zappat in ibland och jag säger då det...Anna Skipper, hon är ju en liten gestapo tycker jag, slänger bort allt som folk har i kylskåpet och förbjuder än det ena, än det andra...ja, en liten gestapo!

87% ond...hmmm..jag tror ju att du är hur snäll och go som helst, men när du blir förbannad och irriterad, ja då...

Ha dé!/Kram

2008-11-18 @ 10:33:19
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: Pia

Missade lösenordsinfon, kul att det är öppet igen. Har börjat nytt jobb, när jag vet hur jag jobbar och sånt hör jag av mig med nytt datum.

2008-11-18 @ 12:31:25
Postat av: Tigerlilja

Du har det jättejobbigt, men dina formuleringar är så bra att jag bara suckar av lycka i a f. Men jag önskar dig frid och lugn, men det är inte lättköpt. kramar lite

2008-11-18 @ 15:36:57
URL: http://tigerliljan.wordpress.com
Postat av: Tania

Pyret

Vi skjuter dem allihopa.

Anna

Ja, de är vidriga

Ninde

Tacj raring!

Micael

Näe..då dör jag nog-

Åsa

Ja, alla program ab den karaktären får mig att krevera. Hur kan man förnedra sig så ?

Pia

Åh, vad skoj!!

Tigerlilja

Ja, jag skriver bäst när jag är förbannad :)

Kram

2008-11-19 @ 19:52:34
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0