Det finns inte en skämskudde ..

..stor nog att gömma sig bakom när man tittat på Bonde söker fru. Jag stod ut i tio minuter. Jisses,,tittar människor på det ?? Betydligt roligare var det att titta på matlagningsprogrammet innan då den tunnläppade hemkunskapslärarinnan som HATADE Jolanta som i mitt tycke var en fräsig böna. Sexig , rolig och livsbejakande . Gp Jolana!!

Var och handlade nyttigt käk eftersom jag lyckades med att gå upp ett kilo i England . Godis, chips, vin , engelskt bacon, baked beans , stekt ägg , massor med rostat bröd och marmelad . Framför mig stod en gubbe i övre medelåldern och kläckte ut sig roligheter såsom -Ja, kvinnor kan aldrig ta det lugnt ( när en kvinna knappade in sin pinkod för fort ) och ja, då kommer jag i kväll då kassörskan sa -Jag är öppen för alla möjlgheter när gubben ville ta ut pengar . Jag ville döda honom . Omedelbart. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Min skämskudde räcker för två ;) pözz & ha det fint i helgen gumman..

2008-11-07 @ 08:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0