Paybacktime

" Röntgen visar låg disk c3-4, c 5-6  och c7 reaktivaa förändringar på främre kotkroppskanterna och förträngnig av bilateralt c3-c4 samt diskbråck  i c5-c6 ". Man behöver inte vara ortoped för att fatta att jag har jävligt ont , vissa dagar olidligt ont . Jag skriver inte det här för att ni ska tycka synd om mig utan det är mest för att jag måste skriva av mig . 

Det som stör mig är kommentarer som " Vad skönt att jobba så lite " Idioter överallt. Jag har ont i magen varje dag eftersom jag inte vet hur mycket pengar som kommer in varje månad . U arbetar massa extra och är ständigt trött han med . När jag säger det så svara han " Det är så man gör för den mann älskar , du ställde upp för mig när jag pluggade nu är det min tur "

Man gör så mot dem man älskar annars ha rman ett ego stort som en kommunal sopsäck. 

Har varit på biblioteket i dag och lånat massor med böcker om Bang för mitt skrivande . Det var en cool dam det!! Handlade julklappar och  var så nöjd med koftan till svägerska C tills jag upptäckte väl  i hemmets lugna vrå att den förmodligen är för liten så jag måste asa mig in till staden och byta den . FAN . C är slank som en vidja men den här tröjan skulle sitta stramt på en lyktstolpe . Typ . Så smal vill jag bli . Smal och elak . Lykstolpssmal är dagens ord. 

Jag blir trött av denna värk och orkar inte med att leta rätt på bullreceptet men det kommer snart. 

Kommentarer
Postat av: //SoP

Åh-jag känner igen det utlåtandet-Åh fy fan säger jag rent ut.Urs, nu börjar jag ju nästan gråta.Och du Orkar arbeta.Kan jag döda några skitpratare åt dig ?

2008-12-12 @ 03:39:50
URL: http://sisterofpain.blogg.se/
Postat av: Tania

Tack raring....men jag orkar nog inte jobba så länge till .

2008-12-12 @ 08:10:31
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/
Postat av: Micael Rombin

Låter för djävligt ont. Hur fan orkar du med allt?

2008-12-12 @ 09:11:36
URL: http://www.rombin.se
Postat av: Cina

Hej.

Trillade in här på en hal fläck.

Känner så väl igen det du skriver.

Inte det om kotorna men om att inte kunna arbeta och folks idiotiska kommentarer. TYP - Va skööönt det måste va att få va hemma hela tiden.

Grrrrrrrrr!!

Själv har jag fibromyalgi som inte heller det syns utanpå.

Och precis som du säger så är man oftast fattig som en kyrkråtta långt innan nästa löning



Man får stå på sig så gott man orkar. Försöka finna lite vänner som är i liknande situation så de förstår vad man pratar om.



Låt mig gissa..

Du är också en sån som sällan visar utåt hur du mår? Sån är jag på gott o ont.



Ha det nu så gott.

Cina

2008-12-12 @ 10:19:44
URL: http://cinapics.blogg.se/
Postat av: Tania

Micael

Jag har inget val :(

Cina

Jag har dessutom Fibromyalgi jag med .



Ja, jag är självbehärskningen drottning!

Ha det gott du med!

2008-12-12 @ 17:34:06
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/
Postat av: Anna

Borde vara skottpengar på såna där muppar som inte fattar längre än näsan räcker :(

2008-12-13 @ 17:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0