Julmarknader och julbak

Det var ganska så motvilligt som jag efter en vresig morgon tog mig till julmarknaden . Jag var då  vresig alltså ingen annan . Mitt redan dåliga morgonhumör sänks ännu mer då diskbänken flödar av disk trots diskmaskin. Attdetskavarasåjävlasvårt.

Vi tog oss till marknaden bara för att köpa lax * som då files på plats, När vi stod i den oändligt långa jävla kön så kom en av bygdens många ärthjärnor fram och frågade - Varfär är det kö? och när laxfileearna förklarade så kom nästa fråga - Är det billigt då ? - Nej, hade jag lust att svara -Det är extra dyrt det är därför som alla står i en låång kö. Jubelidiot.

Har bakat och väst omvartannat . Som bäddat för att gå på fest . Jag ska ha slitna jeans, sidenblus , högklackade leoprdskor och min mest snorkiga blick . Det blir divine . 

Här kommer bilder från vårt residens.

 

Den kiischiga hallspegeln .


Gottebordet med en gammal ledsen banan på . Som jag ungefär .

Och nej..jag tittar inte på varken Idol. Bonde söker fjant eller ensam mamma söker fjant . Jag tittade på Kobra** igår vilket handlade om Ragnar Östberg som bla ritade Stockholms stadshus . Klart sevärt . Om jag är en snobb?? Det kan ni ge er fan på !!

*Årlig tradition
** Går i repris i morgon kl 15 i TV2

Kommentarer
Postat av: //SoP

Naturligtvis Kan man Bara köa om det är Billigt, det förstår ju varenda- nåt ;-)

Morgonhumör o diskbänkens tillstånd går hand i hand här också-ändå har jag bara En "gube" hemma. Hoppas Du får en "divine" fest i slitjeans o leopardskor- :-)

2008-12-07 @ 17:26:09
URL: http://sisterofpain.blogg.se/
Postat av: Malle

Bra Tv-val.............bra gottebord :)

Stor kram

2008-12-08 @ 07:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0