Glögg och grunnanden

Blev igår gramse på  personalen på Lindex  som under tiden att de expiderade mig tuggade på- Ja, men jag tar två flskor vin det blir mysigt och så tar vi den och den bussen blabla . När jag bad om en kartong så suckades det ljudlig. så nu  jag har mailat till huvudkontoret  och klagat . Prata privat gör man inte inför kunder , inte om man har ett uns * av folkvett i alla fall  . Jag är en riktig kärring och det känns bra . 

Blev iväglockad på glöggfest igår och eftersom jag är så svag för smicker så -Det blir inte detsamma utan dig! Och -Men vem ska då lysa upp sällskapet ? Inte fan kunde jag neka då!  Så jag drog på mig glitterluvan målade ögonen och susade iväg . Glöggen var så stark att jag höll på att trilla in i den gigantiska Disneygranen så jag nöjde mig med ett glas och massa skvaller . Att XX ljög om att hans mamma hade fått en hjärtifarkt på min 50-årsfest hade jag ju på känn , skönt att få det bekräftat . Men när skitsnacket om honom accelererade så sade jag stopp. XX och jag har haft så roligt ihop och jag vill minnas allt roligt . Det är synd om honom som snackar skit , ljuger och ingen utom förortsfaghagen vill umgås med honom. Straff nog kan man tycka . 

Sen så fick jag höra skvaller nog att fylla 34532 nummer  av Se och Hör . Det var upplyftande    . 

* ca 3,13 gram ( när det gäller guld i alla fall) 

Kommentarer
Postat av: Tennis

HATA inkompetent personal!

2008-12-12 @ 12:26:19
URL: http://tenniscresendo.blogg.se/
Postat av: Tigerlilja

Vem vill veta nåt om deras dryckes- eller resevanor? Förstår dig helt, men beundrar dig att du orkade klaga! Du gör livet bättre för oss andra. På så många sätt.

2008-12-12 @ 14:44:49
URL: http://tigerliljan.wordpress.com
Postat av: åsa

Skönt att höra, att det finns fler än jag som klagar på inkompepent personal!

Kan man inte sköta sig, ja då ska man tamejf-n inte ha ett serviceyrke heller.

Hoppas att du får en bra luciahelg.

Ha dé!/Kram

2008-12-12 @ 16:16:10
URL: http://tantraffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0