Du var dig inte...

..lik sa XX när jag ringde och tackade för senast. Ja, då förutom håret som är silvrigt och långt så förstod jag vad han menade. Jag är  numera iakktagande och sval. Avmätt på något sätt. Är inte så där galet spelat glad längre. Jag är inte galet glad så varför låtsas ?? Det här stör människor. De blir osäkra på mig. Bra . Då har jag lyckats.

Jag är lite småkär i Uppsala faktiskt . Linnea vars blogg jag älskar har flyttat till den gata i Uppsala som min grönögde vän bodde på i mitten av 70-talet . Världen krymper . Typ. 

Jag har svinont i dag , ska lägga mig efter väl förättat värv * jag är sjuk och får vila mitt på dagen . Har svårt att tillåta mig det bara. En sak som jag är stolt över är att jag 4,5 månader sover utan sömntabletter . Vissa nätter så ligger jag vaken men jag går ju inte upp tidigt för att arbeta så jag kan väl vara seg . Sömntabletter är också en flykt.  Att fly är något som jag håller på att vänja bort. Dags att möta demoner och annat skit . 

Ja..jag ska lägga in receptet på bullarna och svarapå era kommentarer . Jag lååvar!

* Tvättstugan. Så klart. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Stort grattis till dig att du kan sova utan värktabletter! Skitsvårt -I know...:(

Jag försöker, vissa månader går det bra sen är det neråt igen nån annan månad ..man får lära sig att det är som det är?

Att bli "vän" med sjukdomen..fan va jag hatar det där uttrycket..jag hatar sjukdomen - den har tagit allt :(

Jag har t.o.m blivit mer tillmötesgående & det gillar jag INTE ;)

Puss tjejen...

2008-12-08 @ 12:32:55
Postat av: Ela

Jag känner samma sak o det gör mig otroligt ledsen. Att av det oerhört jobbiga avskärmas från sig själv o får svårare o svårare att va glad o lättsam. Tung i sinnet liksom.



Hur fan har du somnat då???? Helt oförstående



Pussar min sköna.

2008-12-08 @ 14:21:03
URL: http://mayhembitch.blogspot.com
Postat av: Tennis

Jaaa Uppsala är så mysigt!!! =)

2008-12-08 @ 17:03:16
URL: http://tenniscresendo.blogg.se/
Postat av: Anna

Todeloo......?

2008-12-09 @ 10:12:31
Postat av: Anna

Hoppas du är nöjd? Annars fixar vi det igen? kraaam

2008-12-10 @ 00:14:00
Postat av: //SoP

Oj- vad snyggt det blivit här :-) Enkelt o stilfullt- lyx

2008-12-10 @ 05:06:44
URL: http://sisterofpain.blogg.se/
Postat av: Tania

Anna

Ständig värk är ett helvete . Ja, kör med Valerina natt det funkar

Kram

2008-12-10 @ 11:54:25
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/
Postat av: Tania

Ela

Ja, visst är det tragiskt att sorgen på något sätt är fastvuxen ? Jag käkar Valerina natt då det är svårt att somna

Kram

Tennis

Ska vi kaffa där ihop i vår?

Anna

Jag friar till dig på stört! Jag är oerhört nöjd

Puss

SoP

Ja, visst blev det fint!

2008-12-10 @ 11:56:44
URL: http://lyxpiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0